Sunday

TAG.TAG LAGI

Sy ditag oley si Adik dlm muka buku..
So sile jwbla sy..huhu

1. Bekas kekasih saya adalah
Ncik...tutttt, adala...lalala

2. Saya sedang mendengar
bunyi titisan air hujan

3. Mungkin saya patut
Pergi makan..xmkn peape lg pg ni..huhu

4. Saya suka
Conteng-conteng

5. Sahabat-sahabat baik saya
mereka yg slalu ada bila sy senang or susah..

6. Saya tak paham
bila sy nk smtihng tp xdpt2..huhu

7. Saya kehilangan
pendrive Pink Kingston 4G..sygnyer..huwaa

8. Ramai yang bertanya
"sekolah tingkatan berapa?" (mentang2la aku ni kecik)

9. Makna nama saya
Cahaya Kebaikan

10.Cinta itu adalah
indah tp kadang kala menyakitkan..

11. Di suatu tempat, seseorang sedang
memerhatikan saya kot ..hahaks..perasan je lebey

12. Saya akan cuba
menjadi anak yang baek..membalas jasa ma abah..menjadi pekerja yg baek

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud
herm..

14.Telefon bimbit saya
Sony ericsson K618i

15. Bila saya terjaga dari tidur
Tgk screen henpon..ngeh2

16. Saya paling meluat apabila
org bz body..cbuk r ngko eh!

17. Pesta/Parti adalah
tempat yg xcool dan xelok ntuk join..

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
arnab kat taman

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
zaman skolah menengah

20. Hari ini
wat kje cam biase ah

21. Malam ini saya akan
cuba siapkan portfolio artwork sy yg semakin menimbun..huhu

22. Esok pula saya akan
siapkan phamplet Syifa Ul Aini

23. Saya betul-betul inginkan
kerja baru & someone yg bley wat sy bahagie..so suwet..hehek

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
ada jerawat kat tepi idung n pipi..menci2 naek jerawat lg..huhu

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan
KBmall je la..tempat yg kopak kn duet sy

26. Makanan Barat atau Jepun..
herm dua2 xske..baek mkn ulam kg..lg khasiat

27. Bilik yang terang atau gelap...
gelap r besh tdo..hihi

28. Makanan segera adalah
xelok untuk kesihatan

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
kepada my abah : "erm, tgk r ghano abah eh..."

30. Siapa yang anda mahu Tag?
kwn2 ku..lalala

No comments: