Monday

Time Kaseh Cikgu!

Cikgu,
Masih sy ingat..ms sy skolah tadika
Sy sakit perut
Tapi sy xbgtau
Last2..ada bau dr suar sy..hehe
Pastu ckgu tolong tukarkan kain & suar sy

Cikgu,
Masih sy ingat..darjah1
Masa tu sy nakal2
Ckgu suh sy jwb soklan
Tapi sy duk menari2 kat blakang
Last2 sy kena denda
Kena menari kat depan
Saya malu sangat
Saya rasa nak nangis
Sbb kwn2 gelakkan sy
Tapi ckgu peluk sy..tenangkan sy

Cikgu,
Masih sy ingat..
Waktu saya Tingkatan 1..
Cikgu selalu nasihat sy
Suruh sy jaga diri
Suruh sy jadi pelajar baik2
Saya ingat cikgu

Cikgu,
Masih sy ingat..
Masa tu sy Form 3
Saya xpndai Matematik
1st exam sy dpt markah paling sedikit
So cikgu denda sy cium papan hitam
Huwaa..malu sy cikgu
Tapi kan cikgu..lps tu
Markah sy makin meningkat cikgu
Sy xkena cium papan hitam lagi

Terima Kasih Cikgu
Kerana mendidik sy tanpa jemu

Mungkin kalau cikgu2 sume xde
Xlayaknya sy di sini sekarang

~Selamat Hari Guru..sayang Cikgu!

3 comments:

JANN JANN JANNAH said...

aku pun kena denda cium papan hitam ngn ckgu yg sama.haha..paling xleh lupa kena cubit sbb xpnadai guna protraktor

Kheira said...

hehe...rindu kt time skolah dulu..sweet sgt :)

JANN JANN JANNAH said...

skang dh jd ckgu br aku tau sshnya tugas tu..weh syg, banner?hehhe