Saturday

Outting


Salam peeps!
Outting ni da lamanya sebenarnya
Masa blk cuti midsem aritu
Ni br bleh nak post
Sebab ada masa bleh celah
Cuz sy kan memanjang bz..

Aritu memang stress
Paginya ke Morak ntuk setel record voice over
kat Galeri Wayang Kulit
Petangnya singgah ke lokasi berkaitan 
 Saja2 gedik nak photoshoot..(sbb dh lama sgt xpetik ncik Canon)

layankan ajo picta2 di bawah :)

Lokasi: Taman Perbandaran Tengku Anis
Teleng: kih..kih..tentunya Saya & sahabat saya, Wie


Berpiknik di atas rumput hijau bersama Tutti Frutti :p

Cik Wie ngah try Tutti Frutti beliau :)

Merahnya Cik Kheira..aww

Kat sini ada ada Mini Zoo..tu dia si Rusa..tapi xnak pandang kamera pun..huhu

Pose bajet duk obersea la tuh..konon kat Aussie..haha

 Ololo..comel la kamu :)

Subhanallah..sejuk memandang walau pun hari itu panas

Tiba-tiba rasa nak ke Pulau Nami :)

Best je tengok adik-adik main..kakak nak join pun nnti hancur benda tu..hihi

Oklah..sudah mau pulang..sudah lewat petang.


Time-time stress leh la g lepak2 sini
Tengok orang jogging
Wat photoshoot
Tengok adik-adik mandi manda
Tengok si Rusa, si Merak, & si Kancil
Tengok kanak-kanak riang main kat playground
Piknik2 ngn family..sume boleh

Tapi..jangan duk couple2
Confirm kena tangkap..hehe
Sebab kat sini Taman ntuk beriadah
Bukan bermaksiat ok!

That's all

~Nak sambung siapkan PSM plak..chill~



1 comment:

lilieyz said...

nuyun..kim slam aku ke mek wie...lama tak dgr kabar dia....